۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳
کد خبر: 81037374
T T
۰ نفر
مردم ابركوه در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ یاوه‌گویی‎های آمریكا را میدهند

یزد- ایرنا- مردم انقلابی شهرستان ابركوه باشكوه و حماسی تر از سالهای قبل در راهپیمائی 22بهمن شركت و پاسخ یاوه ‌گویی‎های آمریكا را می‎دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مردم ولایت مدار شهرستان ابركوه با حضور در یوم الله 22 بهمن مراسم تجدید بیعت با ولایت بار دیگر عشق و وفاداری خود را با آرمان های حضرت امام خمینی(ره)، شهدای گرانقدر اسلام و منویات ولی امر مسلمین جهان، رهبرمعظم انقلاب نشان خواهند داد.

امام جمعه ، فرماندار و ادارات ونهادها ابركوه با صدور بیانیه هایی حضور حداكثری تمام اقشار جامعه در راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را خواستار شدند.

علی برزگر یكی از شهروندان ابركوهی گفت : انقلابی بودن ملت مسلمان ایران دنیا را متحول نموده و مستكبران را نا امید كرده است و باید باحضور گسترده خود در راهپیمائی 22 بهمن توطئه های دشمنان را نقش برآب كنیم .

خانم فلاح زاده می گوید : با یك روح حماسی و انقلابی آماده شركت درمراسم 22 بهمن ماه هستیم تا با شركت در این روز ملی جواب دندان شكنی به همه بدخواهان بدهیم.

عباسقلی فلاح زاده می گوید : حضور ملت انقلابی ایران در صحنه های مختلف در سه دهه گذشته انقلاب دنیا را متحول كرده و موج اسلام خواهی در كشورهای منطقه اثرات این حماسه ها بوده .

وی تصریح كرد: درایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی را سربلند كرده و دشمنان را به هاج وواج وا داشته است .

یك كشاورز ابركوئی می گوید : 22بهمن ماه با یاد و نام امام خمینی برای همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود وما با یاری خدا باحضور خود دراهپیمائی 22بهمن یكبار دیگر استكبار جهانی را در دنیا رسوا خواهیم كرد.

حسین فلاح زاده گفت : با شركت در راهپیمائی22بهمن با آرمانهای بنیانگزار جمهوری اسلامی تجدید میثاق می كنیم و با ولی امر مسلمین جهان تجدید بیعت خواهیم نمود .

امام جمعه ابركوه گفت : فردا ملت فضای ایران را با گزینه روی میز خود را باشعارهای كوبنده به آمریكا نشان خواهند داد

امام جمعه ابركوه گفت: ملت شجاع ایران گزینه راهپیمائی 22 بهمن را روی میز برای آمریكا دارد و حماسی تر از سال گذشته در راهپیمایی 22 جواب دندان شكنی به یاوگویای آمریكا خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی افزود: راهپیمائی باشكوه 22بهمن: تخریبش برای آمریكا بیشتراز بمب اتم است .

مدیركل آموزش وپرورش استان یزدهم گفت: ملت غیور ایران به این یاوه گویی های آمریكایی ها و صهیونیست ها در راهپیمایی روز 22 بهمن پاسخ خواهند داد .

احمدشیرزاد اظهار داشت: دانش آموزان و فرهنگیان در پاسخ به فرامین مقام معظم رهبری و توصیه های ریاست محترم جمهوری همراه با خانواده ها و معلمان خود بصورت گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال شركت می كنند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابركوه ادامه داد: ملت با پیروی از مقام معظم رهبری درمراسم راهپیمائی 22 بهمن كه نماد استكبار ستیزی ملت بزرگ ایران اسلامی است تمام توطئه های دشمنان را خنثی و نقش بر آب خواهند كرد.

سرهنگ پاسدار سیف اله ابراهیمی گفت: ملت ایران اسلامی با حضور مقتدرانه و با نشاط خود در تمامی صحنه های انقلاب در مقابل قدرتهای استكباری ایستاده و دست از آرمانهای والای امام راحل و شهدا بر نخواهند داشت.

فرماندار ابركوه گفت : مردم این شهرستان هم همانند مردم سراسر كشور با تبعیت از ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای خود را برای حضور باشكوه در راهپیمایی عظیم 22بهمن ، اقتدار و عظمت اسلام و انقلاب اسلامی ایران را به نمایش خواهند گذاشت .

برزگرزاده ادامه داد: روز 22 بهمن روز تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی (ره)، شهدا و تجدید بیعت بارهبرمعظم انقلاب و روز عزای دشمنان و مستكبران است .

وی گفت : در 10نقطه شهر و روستاهای این شهرستان مراسم باشكوه راهپیمائی 22بهمن باحضور مردم این شهرستان برگزار می شود .

برزگرزاده افزود : مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شهر ابركوه از ساعت 10 صبح میدان امام حسین (ع) به طرف خیابان شهید بهشتی ، چهار سرو سپس به طرف استادیوم شهید پور اكبری ابركوه برگزار می شود .

فرماندار ابركوه تصریح كرد : این مراسم در شهر مهردشت بخش بهمن ساعت 9 از محلات به طرف سالن شهدا ، در اسفندا آباد ازساعت 9 صبح از حوزه مقاومت شهید مطهری تا گلزا شهدا ، روستاهای اسدآباد اسفند آباد و خرم آباد ازساعت 30/12 از محلات و روستاهای فراغه ، ده عرب ، صفی آباد، صادق آباد ، خسرآباد ، جلال آباد به طرف گلزار شهدای فراغه برگزار می شود . ك4

7539/1968